marți, 27 ianuarie 2009

Pasta machine

In Romania se gasesc foarte putine ustensile care sa te ajute sa te "joci" cu fimo. Nici Fimo nu se prea gasea inainte. In Bacau nu se gaseste nici acum, motiv pentru care sunt clienta fidela a siteurilor de pe Internet.
Oricum, o ustensila de baza pentru Fimo sau Sculpey este acea masina de subtiat si facut degradeuri, numita pasta machine. Pe unele siteuri de margele si fimo se gaseste si pasta machine, insa e scumpa rau. De la 85 de lei in sus. Eu am gasit inlocuitor. Mergeti la Metro si cautati Pasta Machine sau Masina de facut paste. Am dat vreo 20 de lei pe ea. Arata asa:



Are vreo 8 trepte pentru grosime. De la coperta de carte, la foita de tigara. La ce se foloseste?

La asta:



Sau la asta:



Despre tehnica de skinner blend vorbim data viitoare. :-)
Oricum, daca folositi o pasta machine aveti grija sa o curatati bine. Daca, de exemplu, ati lucrat cu fimo negru sau de culori inchise, daca vreti sa subtiati o folie de fimo alba o sa aveti surprize neplacute.

4 comentarii:

Alexandra Albu spunea...

buna:) ...tot caut o masina de paste si nu reusesc sa gasesc ..tu unde ai gasit?

Anca spunea...

Ioooi! sunt deprimata de o saptamana ca a mea s-a stricat :)) cand ai luat-o ca imi vine sa ma duc si acuma dupa ea:))

Biscuite spunea...

Wow cat de tare...as vrea si eu o usensila d-aia :)

Biscuite spunea...

ustensila*