miercuri, 28 ianuarie 2009

Tips and Tricks - Unelte

In Romania nu se gasesc multe unelete pentru Fimo. Stiu, nu e rpima oara cand spun asta, dar nu am cum sa ignor realitatea. Insa, o pot fenta.

  • Eu nu am masina de gaurit sau ace speciale pentru margele, dar scobitorile functioneaza perfect. Oricum, de curand mi-am dat comanda de uns et de ace antideformare. Cand va veni coletul o sa va povestesc despre cat de folositoare sau nefolositoare sunt. Oricum, pentru cei care nu au acele respective, recomand scbitorile. Lucrati cu grija, pentru a nu deforma margica sau pandantivul. Cand gauriti, rotiti usor scobitoarea, in sensul acelor de ceasornic.



  • Tot din capitolul nu am, dar ma descurc face parte si rollerul.



Nici voi nu aveti?. Nu-i nimic. Orice sticulta sau sucitorul ori facaletul sunt perfecte. :-)

  • Printre ustnsilele trebuincioase se mai afla si acesta:

Nu stiu cum se numeste. Seamana cu o mina de pix, dar cu varful foarte rotunjit.
Eu l-am inlocuit cu o andrea.

  • Ca forme pentru taiat folosesc capace de la parfumuri, sticle de apa minerala, tuburi de pastile.
  • Pentru taiat liniar foloseam o lama de barbierit obisnuita, dar mi-am dat seama ca, atunci cand trebuie sa feliez canes-urile, am o problema cu spatiul gol de la mijlocul lamei, care agatza. Asa ca mi-a comandat lame speciale. Le gasiti aici.

Niciun comentariu: